Gel de îngrijire Coccolino 63PD Sensitive
Cod: E8720181549564Descriere detaliată a produsului
- Detergent de rufe lichid Coccolino Sensitive 63 de spalari 2,52l
- Coccolino gel Sensitive 63 spălări
- Ești în căutarea unui gel de rufe care să-ți facă rufele curate, proaspete și blânde cu pielea ta? COCCOLINO Sensitive va servi ca detergent universal, potrivit pentru persoanele cu piele sensibila. Puteți spăla orice haine cu acest gel, deoarece conține ingrediente pentru diverse materiale de rufe. Dacă aveți pete pe haine, gelul de spălat le va îndepărta în mod fiabil. Gelul de spălat Coccolino Sensitive a fost dezvoltat pentru îngrijirea zilnică a rufelor și este testat dermatologic. Acest gel de spălat a fost dezvoltat atât pentru rufe colorate, cât și pentru rufe albe. Produsul asigură că rufele nu își pierd forma în timpul spălării sau uscării. Pentru o experiență de spălare perfectă, combinați cu balsamurile Coccolino Pure și Coccolino Sensitive.
- Caracteristicile gelului Coccolino Sensitive:
- - Gel de spălat lichid
- - Formula blândă
- - Bland cu pielea sensibila
- - Testat dermatologic
- - Îndepărtează petele
- - Potrivit pentru rufe albe si colorate.
- Gelul de spălat Coccolino are un miros plăcut și este foarte blând cu rufele, îndepărtând în același timp eficient petele. Se dizolvă chiar și la temperaturi scăzute, protejând nu numai hainele, ci și natura.
- Gelurile de spălat Coccolino pătrund în fibrele hainelor, unde ajută la restabilirea elasticității și calității originale, dar asigură și saturația de lungă durată a culorii rufelor tale. Îndepărtează cu succes petele chiar și la temperaturi scăzute și îl lasă frumos parfumat.
Unilever este unul dintre cei mai mari furnizori de produse alimentare, de îngrijire a gospodăriei și de îngrijire personală din lume. Portofoliul său include peste 400 de mărci, inclusiv mărci populare precum Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, SAVO, Hellmann's, Knorr, Lipton, Magnum și Algida, care au un loc permanent în gospodăriile din întreaga lume. Practicile de afaceri responsabile ale companiei sunt stabilite în Planul de Dezvoltare Durabilă Unilever (USLP), introdus în 2010. Acesta se află în centrul a tot ceea ce face Unilever. Scopul său este de a reduce amprenta asupra mediului în timp ce crește afacerea, crescând în același timp impactul pozitiv asupra societății. Brandurile Unilever se concentrează din ce în ce mai mult pe a avea o misiune socială sau de mediu clar definită. Unilever a fost fondată în 1930 și și-a înființat filiala în Cehia în 1991. UNILEVER ČR, spol. s ro, cu sediul central în Praga, face parte din regiunea Europei de Est (EE) împreună cu alte nouăsprezece sucursale.
XL
Fiţi prima persoană care va posta un articol la acest produs!
Doar utilizatorii înregistrați pot face postãri. Vă rugăm să vă conectați sau să vă înregistrați.